WAT DOEN WE

Heel simpel: we verhogen verkopen en optimaliseren het verkoopproces.

 

1. Leadgeneratie

Ons werk begint meestal met leadgeneratie. Maar dan wel op zo'n manier dat we daarmee onze opdrachtgever meteen stevig in beeld brengen. 

  • Leadgeneratie via online en offline promotie: enquêtes, database-marketing, event-marketing, sampelen, guerilla-marketing, DM, reclamecampagne, online campagne, social media of een combinatie daarvan.

 

2. leadconversie

Daarna komt leadconversie, het omzetten van leads in daadwerkelijke klanten. Dat doen we onder andere via telemarketing of telesales of face-to-face. Daar zijn we goed in. Dat is onze basis. Zo zijn we ooit begonnen.

  • Leadconversie: telemarketing

 

3. verkooptraning

Daarnaast delen we onze kennis en ervaring met onze klanten via verkooptrainingen en onderhouden we samenwerkingsverbanden met o.a. een online campagnebureau, webbouwers en een reclamebureau om, als het nodig is, op alle vlakken de juiste expertise te kunnen bieden die nodig is om de verkopen flink op te stuwen.

werkwijze

  1. Samen met de opdrachtgever bespreken we de ambities, brengen de doelgroep in kaart en kijken naar het salesproces;
  2. Vervolgens brengen we stapje voor stapje het oriëntatie- en aankoopproces van klanten in kaart en presenteren op basis daarvan een overtuigende en beredeneerde aanpak;
  3. Krijgen we een GO, dan starten we met een pilot van drie maanden waarin we monitoren hoe het loopt. Er zijn namelijk zoveel variabelen. Maar we hebben ook zoveel creativiteit;
  4. We blijven constant meedenken en bijsturen, net zo lang totdat we zien dat het goed werkt;
  5. Verder opbouwen van een lange termijn relatie met onze opdrachtgever zodat we kunnen meegroeien met onze klant. Want opdrachten zijn eindig, klantrelaties zijn eeuwig.